världens bästa kaffemugg har lämnat mig!!

Jag undrar hur vardagen skulle se ut om man aldrig börjat dricka kaffe, jag har svårt för att starta dagen om jag inte dricker en kopp kaffe på morgonen, ofta resulterar det i huvudvärk om man missar sin heliga morgonkopp!
Jag sitter just nu med min älskade blomkopp, som jag till min förtvilan upptäckt att den har gått sönder!! så de läcker lite vid "örat" och min andra favorit kopp har också gått sönder i disken, den fick jag av linus, en vit kopp med lila text "världens bästa hustru". Men jag får önska mig en ny favorit kopp, eller ta med någon fin hem när jag är och handlar nästa gång :)
RIP världens bästa kaffemugg!
.
Olivers springer runt här och river ut alla lådor som jag packat, den lille busen! Helt sjukt vad stor han har blivit på bara det senaste. Han har liksom "tappat bebis-utseendet", älskade lilla barn.


Kommentarer
Madde, Liams mamma

auw lilla gossen!:) han är så söt! och stor :D han är verkligen en liten pojke nu. Är detta din nya blogg förresten?

2011-09-12 @ 14:28:11
URL: http://madeleineekvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0