Hejsan, Oliver här!

Hej mammas blogg!

Eftersom mamma är otroligt kass på att uppdatera sin blogg får jag hjälpa till. Mamma sitter just nu och hjälper mig med att kasta runt alla (ALLA) mina oanvända blöjor i hela mitt rum! Jag tror nog jag ska visa henne hur man tömmer ett helt paket våtservetter på under en minut! Jag är nämligen grym på det och har världsrekordet hemkammat!

Jag och morsan har precis badat, eller egentligen är det jag som badat i min lilla balja och mamma duschade! Aldrig mer att jag badar med henne, hon skvätter ju bara vatten på mig hela tiden, då måste jag ju verkligen gallskrika så hon fattar att det inte är okej. Men sen skvätter jag vatten i hela ansiktet själv, men då skrattar jag bara, kust för att jag vet att det retar mammsen lite :)

Nej, mamma häller ut ALLA mina leksaker på golvet nu, jag får väl leka lite med henne, hon snackade något om att starta en tvättmaskin, det hoppas jag hon gör, alla mina favoritkläder är fulla av middagsmat och mamma säger att jag inte får ha dem kläderna förens hon har tvättat dem, men vill ni veta en hemlighet? Jag plockar upp mina favvokläder från tvättkorgen när mamma inte ser! Hihi!

I nästa vecka ska jag få mitt 18 månaders vaccin, jag är rätt så uduktig på det, jag skriker bara tills jag får tills jag får sockerlösning, sen är allt frid och fröjd! :)

Ha det bra, jag bjuder på några bilder mamma tagit, hon har ungefär 450 bilder på mig i sin telefon, och hon har inte ens haft telefonen en månad!! Hur ska detta sluta?

Kram från Oliver! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0