Kaffe

Då var det måndag igen och jag är tröttare än tröttast. Kaffet är på gång och jag hoppas det hjälper. Oliver har iallafall bara vaknat till två gånger inatt, andra gången var när Linus gick upp och oliver ville nog med gå upp, men klockan halv fem tycker jag är lite tidigt faktiskt.

Idag blir det jobb fram till klockan tre, vi har utevecka på dagiset så varmare kläder ska plockas fram, det är ju lite kallare nu än för två veckor sedan. Det blir nog lite tjockare mjukisbyxor under Linus alldeles förstora termobyxor, trots att mjukisbyxor är tokfult att gå med så är det mer värmande, och det enda dem kommer synas är när jag har lunch och tar av mig termobyxorna. Eller så kör vi på leggings, jag lider av lite beslutsångest, jag vet! Men bara jag håller mig varm, det är ju det viktigaste.
Älskar förresten min fotoapp! Titta vad tilltalande denna bilden blev !

Och sen en trött liten grabb! Hjärtat :)



Kommentarer
Anna Källsgård

Hey darling! Va kul att du kommit igång med bloggen igen, ser fram emot att läsa :)

2011-12-19 @ 21:01:52
URL: http://uniktnamn.blogspot.com
Anna Källsgård

har ändrat min egen blogg u know, heter annakallsgard.blogspot.com nu :)

2011-12-19 @ 21:17:03
URL: http://annakallsgard.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0