Julen är nära

Men jag har inte alls hittat julkänslan i år, men imorgon ska jag, Madde och barnen rätta till det, julmusik och julbak! Mysigt och jag längtar så!

Idag var min sista dag på hajen , mycket tråkigt , men jag får hälsa på dem snart igen , behöver lite underskrifter som jag påminde mig själv om tusen gånger idag, men ändå lyckades glömma! Smarta mig..

Nu sitter vi vi soffan, jag ska strax gå ner och göra lite varma mackor med köttfärssås, det blev kvar sen igår och det kommer bli så smarrigt!

Olle har varit hemma med sin farmor idag, mysigt värre! Han mår bättre nu, vi har sedan igår bara gett honom laktosfri mjölk och soja produkter! Så vi får prova att minska hans mjölkintag och hoppas att det blir bättre!



Kommentarer
Sandra

Hoppas att det blir bra med lilla oliver och att det bara är något tillfälligt... Allergier är aldrig roligt...

2011-12-21 @ 18:47:17
URL: http://sandrapurvins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0