svar till anonym!

anonym:
38 graders feber på kvällen är egentligen inte "feber". Inte ur sjukvårds syn i alla fall.. Man har alltid en liten höjning på kvällen.
svar:
Det beror ju helt på hur barnet är vanligt, som Oliver ligger på ca 36,6 i vanlig temp, och så ibland upp till 37.0 på kvällen. Jag har  tagit tempen på han ett par ggr dag och kväll innan, när han varit frisk, för att lära mig just hans normaltemperatur. Även jag och Linus har båda låga kroppstemperaturer, vi båda ligger på 36,3 resp. 36.5. :)
visst, jag är nog en hönsig mamma vad gäller sjukheten, men vem är inte det innerst inne.
Men sen handlar det myucket om allmäntillståndet med, och han var helt slö och bara låg på min mage och sov, och det har han inte gjort sen han var pytte pytte liten. Man blir orolig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0