sjuka pojkar & jag med!

I lördags visste jag och Linus inte vad vi skulle hitta på med, så vi bestämde oss för att ta en tur till Halmstad och våldgästa min mamma & pappa! :)
Och för en gångs skull så träffade jag alla mina syskon !! :) alltid brukar det vara någon liten som fattas!
Hade så kul, det var verkligen behövligt, jag har saknat min familj så otroligt mycket. <3
.
På söndagen körde vi hem, när vi kom hem så lastade vi in vovven och begav oss ner mot havet, gick en mysig promenad och jag tog några foton..
Så dö-mysigt,
.
När vi kom hem på kvällen började Linus må dåligt, Så vi bara mös och spelade bingolotto, vann inget som vanligt.
Oliver gnällde Heeeela kvällen, han hade nog ont i magen. jag och Oliver somnar inte förens typ kl 1
.
Måndag morgon, klockan ringer 05.00.... jag har varit på uppe typ 4 ggr inatt, och Linus bra många fler.
väldigt lockande att gå upp, ville bara krypa ner i sängen och ha en flaska varmt vatten att hålla mot magen..
men Oliver ville ha ny blöja, för den han hade var ett bra bevis på att han hade magknip...
sen fick han en flaska och som tur var så somnade vi om och vaknade vid nio! välbehövligt..
känns som de blev mycket klagande nu, men dagen blev bättre,
när jag och Oliver vaknade klädde jag på både honom och mig, stoppade ner pluttisen i sittvagnen, kopplade hunden och så gick vi ut, Linus somnade om igen! gottegrisen..
Oliver satt så snällt och fint medans jag packade ihop massor med ved och ställde på trappan, vega sprang runt och hade roligt i trädgården.
Sen gick vi en promenad, inte det lättaste med en väldigt nyfiken hund och en barnvagn.
Sen gick vi in och åt gröt och drack te ! :)
och bara myst hela dagen. jag har röjjt undan lite med. skönt! man sover mycket bättre när här är undanplockat och det mesta ligger på sin plats.


Kommentarer
JosseLövröv

Tack Mising :D kan behöva alla tips jag bara kan få :D

2011-02-07 @ 17:06:02
URL: http://Http://frokeenlofgren.blogg.se
Josse

Jag vet inte, när kommer ni och inspekterar vår nya lägenhet ? :)

2011-02-07 @ 17:47:39
URL: http://Http://frokeenlofgren.blogg.se
Josefine

SAKNAR dig med gumman, skicka ditt nr på bloggen elr på fb har slarvat bort de så kan ju ej ringa..

2011-02-07 @ 20:09:16
URL: http://Http://frokeenlofgren.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0