sol!

Nu har oliver somnat i min famn, ska passa på att vila lite tillsammans med honom. Han är jättekass i magen ( inte roligt att ta dem blöjorna), så får se på det tills ikväll blir det mer av den varan så får vi ringa till nån läkare. Med tanke på hur mycket han matvägrar, och hur gnällig han har varit det senaste..
Ska iallafall prova att gå en låång promenad med honom i eftermiddag, vara ute i ett par timmar, små barn behöver mycket frisk luft & solsken, (trötta mammor med för den delen)
Nepp, nu ska jag lägga mig och titta på I rymden finns inga känslor & försöka vila upp mig lite!
min lilla älskling när han låg i magen! kan knappt komma ihåg de, eller fatta :) jag är så glad att jag är mamma till älskade lilla Oliver! Min lilla knubbsäl! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0