Middag!

Ikväll när Linus kommer hem från jobb, så ska faktiskt han få laga middagen, jag har sån idetorka, och helt ärligt lite granna trött på att alltid komma på vad man ska äta. Igår gjorde jag iallafall älg-gryta med purjo, morötter, paprika, basilika & gul lök, till det hade vi ris.
Gjorde även ett par burkar barnmat på det.. fasr potatis & morötter istället för ris. Jag behöver verkligen en stavmixer, den där magic bullet är piss att göra barnmat i nu, nu när han ska ha små bitar i maten :) det blir bara antigen stora bitar kvar, eller så blir de som tapetklister, Det blir mycket bättre konsistens med stavmixer :)

Heelt värdelös vad gäller barnmat..


Kommentarer
Madeleine - Mamma till Lova

Oj, ja det låter allvarligt haha! Men har alla som har utåt navel navelbråck? Eller kan man ha utåtnavel även om det inte är navelbråck? :D

2011-02-11 @ 16:20:52
URL: http://madeleines.se
Denize - Ensam morsa till E&E - Foto - Personligt

sv: Nja jag har försökt, men han är kräsen av sig och äter bara HIPPs burkar, vissa utvalda =)

Allt annat + hemmagjort uppskattas inte :P

2011-02-11 @ 22:22:43
URL: http://denize.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0