dagar som dessa?

ja, vad ska man säga.. Sen Linus körde hemifrån vid halv 12 idag, har Oliver gnällt konstant.. vid sex-tiden åt han iaf en portion lasange, och då blev humöret lite bättre.. synd man inte kan byta ut ersättningen helt på dagarna, mot middagar då alltså, Oliver gillar inte flaskan under dagtid, det duger på natten och morgonen, stora killen!
Så det får väl bli flera portioner gröt och en middagsmåltid på dagarna + mellanmål & flarran på natten :)
Sen kan de jävla BVC säga vad dem vill, Jag menar, man märker ju om han mår dåligt av de, om han iinte går upp i vikt.. men hellre prova detta än att försöka lirka ner vällingen på dagarna, vilket man inte alltid lyckas med..
jag menar, han dricker bara 50 ml här och 50 ml där, han måste ju ha mer näring än lite skvättar då och då..
Nu när Linus kom hem så packade han ihop sig, Oliver och vovven och så körde dem till Olivers farmor o farfar, Helt underbart med lite egentid i lugn och ro ibland, göra de man precis känner för, just nu går jag och plockar lite här där det ligger saker på fel ställe, och snart ska jag dammsuga. Det finns inget bättre än när här är riktigt nystädat.
Nu när jag är helt ensam passade jag på att gå en liten promenad i lugn och ro, BARA JAG?! helt underskattad känsla. Alla människor behöver vara ensamma ibland :) speciellt föräldrar. Det känns hemskt att skriva så, men man får inte glömma sin personlighet bakom sin mamma-roll!
Nu ska jag passa på att njuta av tystnaden lite till!
KRAM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0