slöhet!

ush vad lat jag blivit sen jag slutade jobba, eller lat skulle jag inte kalla det, men omotiverad och lite hängig/trött om dagarna. Jobbigt som bara den.
Men nu har iallafall jag och min plutte tagit oss en vilostund på soffan med ljudet av tv:n och den jävla avfuktaren i bakgrunden! tänk att den ska stå och surra här i en månad, (tills vi flyttar) den har liksom bara varit här i 4 timmar knappt, och jag vill redan slå itu den med mina bara händer!! Oliver sover här bakom min rumpa fortfarande, ibland pratar han i sömne, så sött, alldeles nyss hoppa han till skrek "kaauuuuka" och somna om direkt igen!
älskade sötaste goaste unge!
.
.
KÄRLEK
.
.
Bus med nappen, man kan ju ha den på sniskan med!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0