då var det morgon igen!

Oliver bestämde sig för att göra morgon vid halv åtta, vilket jag tyckte var onödigt tidigt, eftersom jag låg vaken och kunde somna för ens klockan var närmre halv fem.. lite drygt, men får väl bli en middagslur tillsammans med Oliver idag. Sen fortsätter packandet. detta eviga packande och sorterande. börjar tröttna på det duktigt nu! men ska bli skönt när det är färdigt.
Oliver och jag har precis ätit frukost, jag har börjat lära Oliver på riktigt hur man äter sin mat själv, helst med sked, men funkar det inte för honom, så ta han klöver fem! sött, men kladdigt! idag åt han yoggi själv, och det var enklare för honom än middagar.
Idag vet jag inte alls vad vi ska hitta på med, blir väl som sagt lite packande lite vilande, och höra på den susande maskinen.. jobbigt!
.
Här är när vi var på Hartmans i måndags!
Oliver var lite fräck och lånade Julias solglasögon,
Julia är en av Olivers stora favoriter!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0