Bebis-mys

Igår var jag och Oliver hos Madde och Liam, hade en riktig mysdag! det blev lekplats, promenad bus o lek, o klart lite kaffe och massa prat om allt :) behövde nog en dag att komma ifrån denna flyttröran vi har här hemma. Nu är det bara liite mer än en månad tills vi flyttar. Ska bli så in i bänkens skönt att flytta in i vårat nya fina hus!! och centralt framförallt. gångavstånd till allt man kan behöva.
Oliver har även fått dagisplats i ystad, den 3 oktober ska han skolas in! stora killen. Nu är det bara ett jobb till mig som fattas! ska försöka få tag i facket idag igen, så jag kan få ut min semesterersättning, och så ska jag snacka med skatteverket, så min förra arbetsplats verkligen har betalalat in skatt för mig, så han inte stoppat det i fickan!!!!
igårkväll flyttade vi iallafall in våran nya soffa i vårat nya hus! skönt att ha första saken på plats faktiskt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0