Åska och regn!

fy fan vad det har åskat inatt, jag vaknade redan halv sex och kunde inte somna om. Igår bjöd min man mig på middag, han lagade köttfärslimpa och hemmagjord brunsås, och pommes blev det, för potatisen var slut. så jäkla gott det blev! jag slipper ju laga köttfärslimpa hädanefter, eftersom Linus är så bra på det!
Idag vet jag inte vad jag och Oliver ska göra, rätt tråkigt väder, och Oliver är ju inte nöjd i vagnen, han ska gå själv ju! det tråkiga är att jag inte har något regnställ, men Oliver har ju, så det blir nog att gå ut en sväng i det dåliga vädret iallafall. Om vi inte får något trevligt fikasällskap då :)
Man får lov att ha glass-paus i all packning! :) ♥
Mecka bil precis som sin pappa! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0