systeryster

Ja, min älskade syster och hennes underbara vän kommer hit idag och stannar till torsdag förmiddag! ska bli så kul att ha dem här, vi har alltid riktigt kul tillsammans, alla fyra! och Oliver med såklart!
Idag gick vi också en lång promenad på en timme, Men vi gick lite snabbare och lite längre. Skönt att röra på sig, :)
Nu ska jag hoppa ner på golvet och leka med min son, som just nu har krypit in i en kartong och bygger bo där. Synd som fan jag inte har batteri i kameran. Men den åker på laddning direkt nu. :)
Oliver har börjat våga släppa taget om det han reser sig emot och stå småstunder för sig själv. Älskade stora lilla gosse!
Min underbara son ♥


Kommentarer
Anna

Det är alltid så härligt att komma ner. Btw, har blivit av med gipset och det är så skönt! Puss jag älskar dig <3

2011-04-21 @ 20:01:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0