Soliga dagar gillas!

Nu när tillvaron är ljusare är humöret och energin på rätt nivå igen. Jag mår så fruktansvärt bra av sol, och ljus! När vi ska hitta annat boende än där vi bor idag, ska det vara stora fönster och helst jättemånga. Solljus är mycket mer trivsamt på dagarna än glödlampeljus.
Iallafall, dagen började lilla familjen Larsson med att ta en timmes promenad i det extremt fina vädret! Sen somnade ju såklart Oliver i vagnen, så vi va ute i trädgården medans han sov, och lite till när Oliver vaknade med. Satt och drack kaffe och pratade om allt mellan himmel och jord, MYS!
Nu har jag dammsugat och röjjt undan lite, och Oliver har lekt själv på golvet i ett par timmar, Han brukar leka långa stunder själv på golvet, Jag sitter ju på golvet jag med hos honom, är lite nojjig sen olyckan, även om det inte var någon fara, så är det ju rätt onödigt. Och rätt tråkigt att behöva ringa ambulans.. Men men, inte ens en bula fick han, TUR, och det tackar vi våra skyddsänglar för!! ( det lät helt knas, jag är inte någon speciellt andlig person. ) Men det kunde gått så illa, och jag är så tacksam att han inte ens fick en bula! :)
Nu ska jag krypa runt lite på golvet med sonen min och leka med honom.


Kommentarer
Madde Lu

Gud va lika ni är alltså. =)

2011-04-19 @ 10:45:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0