Skärtorsdag

Jaa.. Oliver sitter och leker på golvet själv och har gjort i snart en halvtimme. Man får inte lov att störa honom, då blir han ilsk på en, riktigt skit-förbannad :) haha. Anna och Mikkan åkte iallafall hem idag, tråååkigt!!! Älskar när dem är här och hälsar på , jag lovar det går inte fem minuter utan att vi skrattar så vi nästan kissar i byxorna :) Igår iallafall, åkte vi med Linus till Skurup när han började jobba, och så gick vi runt och tittade lite i affärer. var inne på apoteket och banken och lite sånt smått och gott, sen gick vi på coop och handlade en massa godsaker, sen blev det en frisk och härlig promenad hem. (ca 5 km) så det är inte farligt alls att gå :) Sen fixade vi trädgården och jag satte upp våra nya solcellslampor på framsidan :) Sen gjorde vi svinigt goda grillspett och hade pommes till det. En riktig mysdag :) hade så undebart trevligt igår så ni anar inte! :)
Oliver börjar bita på vardagsrumsbordet nu, så ska nog gå och ge han lite lunch, även lite lunch till mig får det bli, blir fisk till lunch idag! :) gjorde egen barnmat igår med fisk och ris och sås, den blev god och där blev ett par stycken portioner i frysen! smidigt. Men för min del blir det nog lite fiskgratäng :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0