Långfredag & långhelg

Guud vad skönt att Linus har lite lång-ledighet :) har massa dagar tillsammans att bara hitta på roliga saker med :) eller, ja, sen får vi nog fixa lite utomhus och lite här inne :)
Oliver har ju sagt sin första mening, men de var nog 2-3 veckor sedan, sen har han aldrig sagt mening igen, bara 2 ord efter varandra, ofta med orden: titta där, mamma titta, pappa dääääh (så pekar han på Linus ) Stora killen! tiden går sjukligt fort. Vi fick 2 bodysar i strl 80 av en bekant, och det var exakt likadana som hon gav Oliver när han var nyfödd, då strl 50. Jätte bra bodysar :) lite kul att ha likadana kläder på honom nu som han hade för 9 månader sedan :)
Nu ska jag tvätta tyget till den nya bilbarnstolen sen ska jag koppla fast den i bilen, han är lång som ett ösregn lille gossebarnet
Här var han inte så stor och tuff som han är idag ♥


Kommentarer
t

Såg i Denizes blogg att du tipsade om the Dollangager Saga . Verkligen helt underbar bokserie som man blir helt fast i! Har du läst Flickan från Himlen och efterföljande böcker? Om inte, läs dem! De är också jättebra.

2011-05-12 @ 14:01:44
URL: http://tovilova.blogg.se/
Anonym

Hej! :) Inte skulle du vilja göra mig en supertjänst? :) Gå in här: http://noonewantsforever.blogspot.com/2011/05/finalen-i-humortavlingen.html, och rösta på mitt skämt. (Nummer fem) Behöver lite röster nu, vore supersnällt! :)Inte för att jag vill liksom, ja.. jag vet inte! Men vore supersnällt iallafall. :)

Kram.

2011-05-16 @ 22:44:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0