Idag.

Idag var egentligen meningen att jag & Oliver skulle åka med hans farmor till köpingebro redan vid halv tio. Men Oliver bjöd på sovmorgon så den tackade jag inte nej till. Vi försov oss helt enkelt, men Linus ska också köra ut dit efter han har jobbat, så vi åker med honom istället. Vi ska flytta väck Linus mormors möbler. och städa ur hennes rum. Hennes begravning var i fredags, och det var en väldigt fin ceremoni, fin sån massor med fina blommor..
Nu har iallafall jag och Oliver varit ute och gått med hunden i detta gråa, ur-trista väder. Vi ska ta en lite längre promenad vid lunch innan Linus kommer hem och vi ska åka iväg.
På fredag ska jag på möte med banken, håll tummarna! :)
Avslutar med lite bilder på min älsklingsprins! ♥
Köra bil med pappa :)
prova sommarkepsen
Borsta tänderna :) han har numera 2 tänder :)


Kommentarer
Madde

åh vilken charmprins ni har :D supersöt i keps.

2011-04-13 @ 16:34:33
URL: http://madeleineekvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0