Grillat

Igår kväll grillade vi, jag grillade kyckling och Linus grillade en flintastek, och så där skulle bli middag till både han och mig till idag, Linus har ju ätit sitt, men jag har glömt att äta min kyckling. Så jag längtar till frukosten imorgon när jag ska ha goda kyckling-mackor!
Idag fick vi även en blender/mixer av Linus föräldrar, man kan ju göra både smoothies, barnmat och drinkar i den. GUTT nu till sommaren, och jag ska pröva den imorgon, dock varken drinkar eller smoothies, utan det blir en ny laddning med barnmat att stoppa i frysen! :) det blir något med fisk och lite grönsaker tillsammans med antingen potatis eller ris :) brukar bli gott! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0