Sept. 4, 2010

Fullständigt namn? - Maria Larsson
1. Exakt ålder? - 18,5 år gammal

2. Bor ? - I Lindby

3.hur många rum har ni i huset? - 6,5 rum med toa o kök
4. Bor tillsammans med? - Min man, vår son och våran hund

5. Husdjur? -  1 hund

6. Färg på ditt hus? - vitt o blått

7. När är du född? - på vintern

8. Klass? - går inte i skola :)

9. Vilket år tar du studenten? - Tog studenten i juni 2010

10. Något jobb? - heltidsmamma och hobby-traderare

11. När ska du sova ikväll? - Så snart min lille son har somnat

13. Duschat idag? - Nej, men igår kväll

14. Kramat någon idag? - blivit en del kramar idag, träffat massa släktingar som jag inte träffat på läänge

15. Pussat någon idag? - Ja min son.

16. Vad har du ätit? - lite mat

17. Dagens klädsel? - leggings, lång-linne och en oversize tröja

19. Dagens sötnos? - Oliver såklart

20. Dagens roligaste? - Ank-race i Vrå

21. Har du många vänner? - jadå, det tycker jag väl, Jag har iallafall bra vänner och det är ju det som räknas

22. Hur många har du kysst? - tycker att det är en ganska oviktig fråga

23. Vem kramade du senast? - Mamma

24. Hur många vill du ha sex med? - bara min man..

25. Hur många har du kysst/ strulat med inom en 24 h period? - Vad är det här för frågor?

26. Hur många har varit otrogna med dig? - sjukt kassa frågor

27. Har du pojk-/flickvän? - Ja, jag är gift med Linus

28. Vem pratade du med i telefon senast? - Linus

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Jennifer, och hon undrade om vi skulle ses litegranna

FAVORIT:
31. Film? - bruce almigthy

32. Låt? - volbeat - counting

33. Mat? - god mat

34. Dryck? - Vatten

37. Stad? - finns det någon bra stad??

38. Land? - Sverige

39. Ämne i skolan? -  foto

40. År? - 2010


SENASTE:

41. Personen du tänkte på: - Linus

43. Gången du spydde? - för några dagar sedan

44. Gången du grät? - nyss

45. Pizzan du åt? - Hawaii

46. Gången du var i göteborg? - Längesen... Minns ej när..

47. Gången du var i stockholm? - Aldrig varit i sthlm

48. Gången du var full? - 1 år sedan snart

49. Gången du var hög? - har jag aldrig varit

50. Personen som såg dig gråta? - morsan

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - svart,

52. Hund eller katt? - hund

53. Ut och festa eller hemma och mysa?- Beror på

54. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel

55. Singel eller upptagen? - Upptagen självklart

57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - FB

58. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad är väl trevligast, men nu har jag den jag vill bli raggad på av :)

59. Big brother eller paradise hotel? - nada.

60. Svart hår eller blont? - blond

61. Blåa ögon eller bruna? - bruna

62. Choklad eller lakrits? - Choklad

63. Göteborg eller stockholm? - Göteborg

64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger

65. Coca cola eller fanta? -  Cola

66. Pizza eller kebab? - Kebab

67. Randigt eller prickigt? - Randigt

68. Älska eller älskas? - Både och

69. Leva eller dö? - Leva

ANTAL:

70. Personer du älskar? - tänker inte räkna dem, men dem som jag älskar vet om det!

71. Personer du hatar? - Hata är ett stark ord men finns folk man tycker väldigt illa om..

72. Personer som sagt jag älskar dig? - Vet ej..

73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - har inte denna frågan redan varit?

74. Glassar du ätit på en dag? - 3 kanske...

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Ingen..

76. Gånger du haft minnesluckor? - den enda rejäla gången va vid olivers förlossning, fick ju massor med morfin

77. Piercingar har du? - öron

78. Personer du saknar just nu? - MIN MAN!!!!

79. Gånger ditt hjärta brustit? -i dont know

VEM:

80. Vill du kyssa nu? - Linus

81. Ska du träffa imorgon? - mormor, morfar, moster, kusinerna, min systeryster och framförallt, Linus

82. sjöng du senast för? - Oliver, massa barnvisor o sånt trams :)

83. Hade du senast en msnkonversation med? - moster

84. Spelade du tv-spel med senast? - Mig själv.

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? -

87. Förtjänar att dö? - Pedofiler och Våldtäcksmän och mördare. Dom borde få samma behandling som dom gjort mot sina offer.

89. Vill du sova bredvid inatt? - Min älskling...

VAD:

90. Gör dig glad? - när jag känner att folk behöver mig, dock inte så det blir jobbigt, men att jag gör något och och gör skillnad

91. Gör dig ledsen? - Många saker..

92. Vad vill du helst göra nu? - krama min man

93. Önskar du att du slapp göra? - städa diska tvätta

94. Vill du ha nu? - en ny soffa

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - en parfym naomi campbell cat deluxe

96. Längtar du till? - imorgon

97. Tycker du om dina betyg? - det är okej för att ta studenten som hög-gravid

98. Ångrar du i ditt liv? -
Nej för allt jag gjort eller gått igenom gör att jag är den människan som jag är idag..

99. Är det bästa som har hänt dig? -
Min man och min son



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0