19 September 2010

i Fredags skulle jag & Oliver till BVC & Sandra & Davey skulle hyra en film, så vi bestämde oss för att promenera till Skurup, Vägen till Skurup regnade det inte mycket alls, Men halv-vägs hem kom det en sån jäkla regnskur, blött och kallt! Men gud vad roligt vi hade, & otränad som man är, har man lite granna värk i benen :P
Oliver väger iallafall 4425gram nu & är 58 cm lång, min lille kille har dubblat sin vikt sen han föddes och växt 11cm på 9veckor. <3
I fredags kväll var vi hos Robin & Sandra. Henke var också där, käkade lite pizza & drack lite cider. Mycket trevligt!
Lördagen hade jag & min lilla familj mys-morgon, bara låg på sängen & pratade & lekte med Oliver, & Oliver skrattade riktigt för allra första gången!
helt underbart att höra det första skrattet, & att både jag & Linus hörde det, var ännu bättre! :D
Lördag eftermiddag åkte vi till Halland, för att fira pappa Benny som fyller 40 år idag! hade jättetrevligt! alla tyckte Oliver är jättefin, man blir så stolt som mamma att höra när folk tycker vårt barn är fint/sött eller gulligt! <3
vi var väl hemma kanske kvart över tre, & halv fyra la vi oss på sängen, Linus somnade direkt, men jag gav Oliver mat så vi somnade kanske vid kvart över fyra.
Så, det enda vettiga vi har gjort idag är att vi var & röstade & handlade.
Riktigt sån go slödag idag! :D
i Fredags skulle jag & Oliver till BVC & Sandra & Davey skulle hyra en film, så vi bestämde oss för att promenera till Skurup, Vägen till Skurup regnade det inte mycket alls, Men halv-vägs hem kom det en sån jäkla regnskur, blött och kallt! Men gud vad roligt vi hade, & otränad som man är, har man lite granna värk i benen :P
Oliver väger iallafall 4425gram nu & är 58 cm lång, min lille kille har dubblat sin vikt sen han föddes och växt 11cm på 9veckor. <3
I fredags kväll var vi hos Robin & Sandra. Henke var också där, käkade lite pizza & drack lite cider. Mycket trevligt!
Lördagen hade jag & min lilla familj mys-morgon, bara låg på sängen & pratade & lekte med Oliver, & Oliver skrattade riktigt för allra första gången!
helt underbart att höra det första skrattet, & att både jag & Linus hörde det, var ännu bättre! :D
Lördag eftermiddag åkte vi till Halland, för att fira pappa Benny som fyller 40 år idag! hade jättetrevligt! alla tyckte Oliver är jättefin, man blir så stolt som mamma att höra när folk tycker vårt barn är fint/sött eller gulligt! <3
vi var väl hemma kanske kvart över tre, & halv fyra la vi oss på sängen, Linus somnade direkt, men jag gav Oliver mat så vi somnade kanske vid kvart över fyra.
Så, det enda vettiga vi har gjort idag är att vi var & röstade & handlade.
Riktigt sån go slödag idag! :D


Kommentarer
liindblaads

tack för du e med och tävlar :) utser en vinnare ikv :)



btw tack så jätte mkt :)

2010-09-20 @ 19:29:26
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Tonja

fin header! :D <3

2010-09-20 @ 20:58:26
URL: http://tonjasundman.blogg.se/
FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu! Gå in och kolla om det var du som vann, annars kommer det en ny chans imorgon med ett extra pris! :D

2010-09-20 @ 21:40:40
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0