15 September 2010

Idag har jag inte gjort mycket alls, men sen har ju bara halva dagen gått.
Hela morgonen har jag och Oliver bara myst, kelat, lekt lite och så har han varit med och spelat lite xbox :) han blir så lugn när man spelar bil-spel, undar varför?! hehe..
Sen när Linus kom hem, så åkte vi till skivarp och kollade lokalen för dop-festen, blir kanonbra, men ibland känns det bara som att jag inte håller i dopet alls, lite tråkigt, men men.
Nu sitter jag och tar det lugnt en stund, för sen ska jag dammsuga här lite snabbt, sen ta disk och göra mina supergoda ost & skinkpajer :P
Och imorgon blir det en lång dag, med Bvc och mammasamtal, sen på eftermiddagen ska jag och Oliver till mödravården, där dem samlar mammor och mammor to be, som är födda 87 - 91, Se om det är något av intresse :)
Skickade även lite bilder på förstoring igår :P här är en av dem :)


Kommentarer
b

sv. roligt :D!

2010-09-16 @ 12:36:47
URL: http://beattriicee.blogg.se/
JULIA BJÖRCK

VINNAREN AV DAGENS BLOGG ÄR UTSEDD,

TITTA OM DU BLEV DU!:)

2010-09-16 @ 17:13:17
URL: http://julib.blogg.se/
LORISSALOVEBOMB

Nu är min utlottning avgjord, gå gärna in och titta vem som vann.



Om du inte var en av dem som var med och tävlade så kan jag ändå tipsa om att det finns ett trevligt tips om coola klockor upplagt! Kanske just din favoritfärg finns? Kika gärna :)

2010-09-16 @ 20:44:27
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0