13 September 2010

  • Idag har jag storstädat hela lilla huset, nu var här rent i hela 5 minuter, sen var här hundhår överallt igen :( orkar inte med detta hundhår överallt, får dammsuga en gång i timmen för att här inte ska bli hund-hårs-tussar utmed väggarna.. Men vi ska iallafall till vetrinären med Vega, för hon fäller ovanligt mycket. tror hon har eksem i huden stackarn..
  • Imorgon ska jag till tandläkaren :( ush och tvi, men lika bra att gå dit så mycket som möjligt, för efter nyår så kostar det att gå dit för mig.
  • Imorgon blir det även massa fixande inför dop och födelsedagar och allt annat med! Förstår inte varför det heter föräldrarledigt, för ledig är faktiskt lite fel ord, man har fullt upp
Min lilla prins, han är det absolut vackraste som finns! <3


Kommentarer
josefina ersing

Åh vilken fin bild!

Ja föräldra ledighet är ett otroligt missvisande ord!

Försöker slå dig en pling i em...

kram!

2010-09-14 @ 08:07:59
URL: http://tesslan6.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0