12 September 2010

  • God kväll!
  • Gårdagen spenderade jag och Oliver med Sandra och Davey, vi hade så roligt. Först skulle vi på loppis i Skurup, men där var ingenting, bara mög.. Annars brukar det ju åtminstone finnas något litet som passar en, men nej nej, inte ens nån liten leksak som Davey kunde köpa.. Så vi sket i det och åkte ner till brandstationen istället, där var det öppet hus och sandra och davey åkte brandbil, haha, undrar vem som tyckte det var roligast ;)
  • På kvällen så åkte vi hem till Linus föräldrar och åt middag ihop med dem, och sen spelade vi ett spel, för en gångs skull kom jag inte sist, Jag kom faktiskt 2a! *stolt*
  • Idag har vi bara haft en mys-dag, vi har spelat xbox ihop, älskling har ju köpt en egen kontroll till mig, så nu kan vi sitta och döda zombies ihop, haha. Oliver har badat idag, och han bara älskar att bada, och så ledsen han blir när man tar upp honom ur badet.
  • Ikväll har vi lagat hemmagjorda hamburgare och pommes, och spelat bingolotto. Hahah, jag fick bingo och vi vann 100 kronor, fick igen vad lotterna kostade iallafall :) Bättre än inget, men man kan ju inte låta bli att drömma om vad man skulle göra om man vann 100 tusen kronor.
  • funderar på om jag ska dammsuga nu innan jag går och lägger mig, kanske lite trevligare att vakna då.
Lilleplutten nybadad och ganska trött :) <3
Och här har han somnat, våran lille sötis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0