10 September 2010

Nu har vi möblerat om, fast vi inte riktigt är färdiga än,så trivs jag riktigt bra, känns mer som ett hem med ett lite större vardagsrum. Fast där inte är lika mycket soffa kvar, så fungerar det ändå, man kan ju ta stolat om det behövs. Oftast så är det ju bara jag och Linus som sitter i sofforna, och Oliver med förstås, men han tar ju inte alls mycket plats :) känns inte riktigt lönt att köpa ny soffa då Oliver snart är så stor så han smutsar ner överallt :)
Idag har jag badat lillkillen, och han älskar verkligen att bada, han ler med hela ansiktet så fort han kommer ner i vattnet. Tur att han gillar det, för bada är ju ett måste!
Har även vikt typ två ton ren tvätt idag. Ska ärligt säga att jag är lycklig jag har torktumlare, för fy fan och stå och hänga all tvätten med. Det tar iofs inte så lång tid, men man måste ju tvätta nästan varenda dag för att allt ska hinna torka med. skönt att här börjar bli lite ordning igen efter allt stökande.
Imorgon ska vi åka och köpa en liten digitalkamera, kommer bli mycket enklare att fotografera vanliga familjebilder. Man tar inte upp systemkameran lika ofta som en vanlig kamera. Och massa familjefoton är ju itne alls fel. Jag och Linus har ju börjat på fotoalbum, där vi skriver in text till bilderna också, tror man värdesätter sånt mycket längre fram i tiden, jag menar, tiden går fort och alla förändras, och samtidigt sitta och titta i ett fotoalbum och komma ihåg allt man gjort, är ju inte helt fel faktiskt.
Nu är klockan snart halv 1 och jag ska krypa ner i sängen och lägga mig, börjar bli ganska trött faktiskt.
Sov gott folket!


Kommentarer
Åsa

Hade varit kul att se bilder på hur ni har =) Fast du vill kanske inte lägga ut de här, men du kan skicka eller något =)

2010-09-11 @ 18:04:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0