1 September 2010

god morgon! om man nu får lov att kalla denna tiden på dygnet för morgon.
Linus har kört till jobb, och jag har lagt mig en liten stund i sängen igen. Oliver ligger i sin säng o snackar i sömne.
Igår var jag, svärmor och lillprinsen på Bo Ohlsson o handlade fick jätte mycket som vi behövde, framförallt nya kläder o underkläder till Linus och en tjock-kofta och tunika till mig.
oh, just det ja. JAG ÄR SÅ FÖRBANNAD PÅ GAMLA GUBBAR SOM BETER SIG SOM KÄRRINGAR OCH LJUGER VÄRRE FAN SJÄLV!
Ursäkta oss att vi klarar oss på egen hand, att vi är lyckliga och älskar vår lilla familj över allting annat!
Ne, avundsjuka luktar det lång väg.
nog om det, ska senare idag på bröllopsfest, och det är det finaste brudparet som finns! är så glad för deras skull! <3
och så ska jag leta upp hur man bytar typsnitt i inläggen här på bloggen :)
Linus & jag hade det riktigt mysigt igår kväll, vi satt i köket och fixade in foto i vårat första fotoalbum. sånt album där man kan skriva jämte fotona. Jag älskar verkligen min familj.
nej ni, nu är det inte många minuter jag kan ligga kvar här, svärmor kommer och ska hämta några barnkläder som en liten flicka ska få :)
och min lille Oliver är så snorig och förkyld, tur jag köpt hem koksaltsdroppar, men dem hjälper ju bara en liten, liten stund, sen är det tjock i snoken på han igen :( tråkigt att vara sjuk liten kille.. <3
här är han inte många timmar gammal <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0