6 Oktober 2010

imorse gjorde jag & Oliver hand & fot avtryck på honom :) det fick han i dop-present av sin farbror med flickvän & en av sin gammel-moster :) Dem blev jättefina :)
Vet inte om vi ska göra vanlig trolldeg och gör fler avtryck, från Oliver till sina mor- & farföräldrar i julklapp eller något :)
Nu har Linus kört till jobb & Oliver sover lite i soffan jämte mig. jag småkikar lite på the tyra show.
Jag tror att jag & min lille plutt ska bara mysa hela dagen!
Over and Out!
Dessa två ska in i en fotoram, :) Kommer bilder när det är klart också :D
Denna har ett stativ som den ska stå på :)
Mycket glad liten gosse ♥
och en nybadad liten gosse <3


Kommentarer
Åsa

Så underbara bilder =)

2010-10-06 @ 12:47:57
Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

gladfisen :D

2010-10-11 @ 12:30:42
URL: http://shiiitonge.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0