25 Oktober 2010

idag har jag och Oliver promenerat hem till Sandra & Davey! alltid lika trevligt & uppiggande :) roligast idag var när Oliver kräkte lite på Davey, stackarn blev jätteledsen, men annars så funkar det bra mellan barnen, Oliver är nöjd & Davey märker man att han får riktiga ansvarskänslor & är jätteglad för att hjälpa till med Oliver :D
När jag och plutten kom hem igen sov han snällt i vagnen, så jag hann dammsuga, torka golven, diska och koka vatten till Oliver.
sen satte jag mig lite med tradera, men kom inte så långt som jag ville, för jag och Linus pratar mycket om att jag ska starta företag. Känns så bra att veta att min man stöttar mig till 110% i detta.
Så imorgon så ska jag till skatteverket och kolla upp vad som gäller, sen ska jag göra flyers, ta kontakt med fotografen jag har praktiserat hos, och försöka göra denna drömmen till verklighet.
Jag ska även skaffa en hemsida om detta går vägen, tyvärr kommer jag inte ihåg  så bra hur man gör det själv, så jag ska klura på det!
Oliver ligger och sover mysigt i min famn, så nu ska jag ta min son och gå och lägga oss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0