24 Oktober 2010 ; Jag vill till ge-kås!!

Oliver har somnat i vagnen, förmodligen sover han 2 - 3 timmar nu, så jag ska snabbt röra ihop lite ost skink-paj som vi ska till lunch idag, och så linus får det med sig på jobb imorgon.
.
Jag har bestämt mig, nu är det SERIÖST traderande som faaan ett tag framöver, samt, leva riktigt ekonomiskt så det kanske kan bli gekås snart! ska lyckas spara ihop, och sen ska jag se om jag kan lura med mig min bästa Sandra!
en road-trip UTAN barn kanske ? :) Det hade jag verkligen behövt, en heldag med en super bra vän, och utan massa tänkande på om Oliver behöver ny blöja, om han behöver mat, och han vaknar / somnar snart. ja, ni vet..
Jag längtar som ett barn längtar efter Julafton!
.
Sen har jag faktiskt börjat längta efter julen! :O
Har inte känns sån "jul-längtan" på flera år nu. Ska bli så mysigt att vi ska fira jul hemma hos oss!! i vårat eget hem, där vi bestämmer våra traditioner! och allt blir precis som vi vill förhoppningsvis,
Jag längtar till allt jul-bak, julpyntande, julgran och allt det där, Ska se om jag kan fixa så någon kan vara tomte, även om Oliver inte kommer ihåg eller förstår, så måste man ju ha ett foto på Oliver och Jultomten, hans allra första Jul! :)
Nepp, nu ska jag baka, sen blir det... TRÄÄÄDERA !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0