22 Oktober 2010

Oliver har fått för sig att man kan äta precis allt som man kommer nära, vilket är sött, men kanske inte så bra sen när han börjar krypa. Men det gäller hur som helst att inte ha småsaker framme! mycket viktigt.
Idag har jag vilat med pluttis, va så himla trött när han sov middag, så jag la mig och somnade bredvid honom, så mysigt! Man får ju passa på nu när man duger, snart är han stor och vill kanske inte alls kramas med mammsen.
Sen i eftermiddags kom Sandra & barnen hit, alltid mycket trevligt! Hon la beslag på Oliver och han verkade inte ett dugg missnöjd, haha "Tant" Sandra är allt bra och ha när man är trött på morsan ;)
Ikväll lagade jag kyckling, ris & hollandaisesås, det blev riktigt gott!
Imorgon lär det bli en fullspäckad dag, igen. Vi ska nämnligen åka till Åhus och fira Olivers kusin som fyller 6 år!
men på vägen dit ska vi inom Bo Olssons & se om vi kan hitta en star wars present till honom, det är det som gäller just nu :)
Ne, om man skulle färga håret, eller gå och lägga sig, tror det lutar åt hårfärgning, trött på denna utväxt nu :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0