Måndag igen

Japp, ännu en vecka påbörjad, tiden går fort tycker jag, tiden bara springer iväg & Oliver växer riktigt fort.
Jag satt och tittade på foton från när han va alldeles färsk, & gud vad han har växt min älskade lilla prins.
.
Nu ligger han & myser i min famn, & somnar närsomhelst, hoppas man kan ge han lite mer mat innan han somnar så sover han länge & gott!
.
Linus föräldrar va här && åt ikväll, trevligt.
Jag gjorde kyckling & bacon paj, den innehöll, tärnad kyckling & bacon givetvis & röd lök, purjolök, majs, röd paprika, champinjoner, äggstanning & riven ost.
Så gott det blev!!
.
Nu ska jag få plutten att somna sen ska jag lägga beslag på tv spelet !


Kommentarer
Anonym

Roligt att du vill vara med i dagens blogg :D Vinnaren publiceras ikväll, SO keep in touch :D



Gjort idag? =D

2010-11-23 @ 16:58:31
URL: http://refflan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0