En mycket trött fars dag

Inatt lyckades jag somna vid halv tre tror jag, sen ville pluttis inte sova längre när klockan va 5, Sen somnade han vi sju, & vaknade vi nio, nu har han precis somnat lite igen, så jag ska krypa tillbaks ner i min säng & se om jag hinner sova en liten stund iallafall.
Senare idag när vi vaknat till liv här hemma så ska vi börja på julstädningen, om en halv månad är det dags att börja julpynta. Ska försöka få igenom min ide om atjärnorna i fönstret, jag vill ha sånna som står i fönsterkarmen & Linus vill ha vartannat fönster stjärna & vartannat fönsta sån julstake med 7 ljus. Men jag vill ha stjärnor på pinne!
Eftersom Linus är den i huset som är mest "jul-människa" fixar han det mesta, men denna julen vill jag vara med på allt & göra riktigt fint & mysigt, iomed det är våran allra första jul vi ska fira hemma, & Olivers allra första jul överhuvudtaget.


Kommentarer
malin

vilken söting:)

2010-11-14 @ 11:29:47
URL: http://malinfoto.webblogg.se/
simone

vilken sötnos där :D

2010-11-29 @ 12:21:42
URL: http://fattybom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0