22 Januari -10

Igår va en låång dag :)
Dagen började med att stiga upp med Linus halv sex, och han körde kanske tjugo i, sen var det inte lönt för mig att somna om igen, så jag gisk och duscha gjorde mig iordning och åt. Sen kom svärmor och körde mig till tåget :) Så åkte jag till skolan, och va i Malmö. När jag kom till skurup, mötte jag upp Linus på hans jobb, sen åkte vi till Danny och drack lite kaffe med han. Efter de bar det av hemåt för att snabbt gå med hunden och sedan köra till Linus Mormor i st herrestad, så körde vi henne till fotvården, & medans hon var där, gick vi till linus mosters butik, (hälsobutik) där fick jag ett kamomill thé som skulle vara bra för att bli lugn och kunna somna bättre.

På väg hem efter allt detta spektakel, ringde Micaela :) och så mötte vi henne på vägen, och jag fick två par jättefina mamma-jeans TACK SÅ MYCKET ! :) :) de va precis vad jag behövde, börjar ju få en liten kula nu :)

Sen åt vi kvällsmat hos Lennart och Silvana, chili con carne och rostat bröd, mycket gott. Fast jag har ju alltid ätit ris till chili com carne.

När vi skulle köra hem så körde vi fast i en snödriva, ush, satt där i över en timma, kallt och jäkligt. Sen stannade de snällaste människorna. Försökte hjälpa oss ur drivan, sen ringde de så de kom en traktor och drog ur oss :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0