27 februari -10

Goddag!

Har haft svärföräldrarna på brunch besök nyss, va rätt så trevligt, inte allt för ofta dem hälsar på. Inte mina föräldrar heller för den delen. :P
Bebisen sparkar och lever loppan i min mage. Det är en sjukt obeskrivlig känsla att känna sitt barn röra sig i magen. Jag har iallafall tecknat en Mamma o Barn försäkring igår, inte för jag hoppas att den behövs användas. Men iallafall..

Ikväll ska Linus ut i Malmö, och som det ser ut nu, så får jag en ensam-hemma-lördag-kväll :( Inget man är speciellt sugen på. Lördagar umgås man tycker jag. Om inte med sin partner så med någon iallafall. Lite kasst att sitta ensam faktiskt. JAG VILL HA KÖRKORT!

Här var jag i vecka 19 ( 18+3 ) Nu är jag i  vecka 19 + 0, går in i den 20:de veckan imorgon, Helt sjukt vad tiden går fort.


Näpp, nu ska jag rycka tag i min gubbe och vi ska åka och handla som han har lovat. Här är ganska tomt hemma..
Ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0