13 Februari -10

Nu har vi iallafall fått igång den nya torktumlaren. Härligt. jag har städat som en gnu hela dagen. Nu väntar jag bara på att linus ska diska de sista, jag tog halva disken, sen tog varmvattnet slut. Så blir det ibland om man har pytteliten varmvattenberedare.

Sitter just nu och tar det lugnt och lyssnar på gamla mando diao, celine dion & van halen låtar :) Trevligt.

På måndag är det dags för ultraljudet, fick göra ett när jag va i vecka elva också eftersom jag hade så ont i magen, Men de va bara "växt och om-möblering-i-magen" värk. Men dem kunde inte skriva ut bilder då, men redan då såg man ansiktet med munhåla och ögonhålor och näsa o allt, så häftigt!
Men nu ska vi iallafall få bilder med hem, Helt sjukligt konstigt och underbart att att bli mamma. Kan nog inte riktigt förstå det för ens man håller sitt barn för första gången.

Har varit enormt lättirriterad hela dagen, och det känns som man skulle kunna skrika, böla, skratta och dö på samma gång.. Knepigt.

Skrev lite med Erika idag, va trevligt faktiskt. Det va ju så länge sen. Krya på dig gumman, allt kommer bli bra! <3

Är med i en tävling om presentkort på 250 kr på HEJBABY.SE Hos en dempaz LÄNK:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0