Söndag & systeryster är här :)

Igår kväll kom min syster hit, vi har haft det så mysigt, hela lilla familjen!
Hon ska stanna här ända till annandagen! lyx!
Oliver är så glad för sin moster, han vill bara vara hos henne hela tiden,
mamma duger inte lika bra när moster är med!
så skönt att se att han inte är speciellt mammig eller pappig.
Men ibland är det bara mamma som duger, och ibland är de bara pappa som duger.
Iochmed Linus var den första av som som fick hålla honom & mata honom,
tror jag att han känner ett speciellt band till sin pappa.
Men de blev ju så för jag kunde inte klä på honom & så när jag låg på operationsbordet.
Men jag är inte alls ledsen att förlossningen blev som den blev,
För hade det inte blivit som den blev hade vi inte haft våran underbara son hos oss idag!
Vet inte hur jag ska tacka läkarna som förlöste Oliver,
Jag vill ge dem allt, för dem räddade livet på mitt barn.
Helt ofattbart.
-
-
Här är jag för ca 2 år sedan, så mycket man förändras på bara 2 ynka år.
-
Nej, jag känner att mina tankar flyter rundor som bara den,
ska nog krypa till sängs,
Natti natti.


Kommentarer
liindblaads

Dagens lucka är nu öppnad ! kolla om de va du , om inte så anmäl dig till mogondagens luca (21)

redan nu i dagens inlägg om daens lucka :D

kram

2010-12-20 @ 11:07:48
URL: http://liindblaads.se
liindblaads

nee det gör aldrig jag heller

2010-12-20 @ 18:22:15
URL: http://liindblaads.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0