Oh my god!

Jag fattar bara inte folk som lägger ut hela sitt liv på bloggen!
Jag skriver mycket olika saker på min blogg, dock mest om Oliver för att kunna titta tillbaks på det & minnas alla hans framsteg, bra & dåliga dagar..
(tack Sandra! )
Men det är bara toppen på ett isberg som jag delar med mig av på bloggen.
-
Men såna som lägger ut alla sina bråk med pojkvännen/hela sitt sexliv/när dem gick och bajsa etc.. Fattar inte hur man kan vilja det, uppmärksamhetsberoende? att man behöver bekräftelse? jag vet inte.
Nej, dem bloggarna bojkottar vi och läser lite mer intressanta bloggar!


Kommentarer
Lisa - Smilinggirls!ッ

Jag förstår mig inte heller på folk som skriver om allt som händer i deras privatliv på bloggen, vem som helst kan ju läsa det :O

2010-12-30 @ 17:40:07
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Madeleine - Mamma till Lova

Jo jag har funderat på att köpa en toning att slänga i, i bara 5 minuter för att dämpa utväxten från de blonda slingorna, men är osäker eftersom jag har flera slingor i olika färger för naturligt resultat.. hmm, får fundera vidare :D

2011-01-04 @ 12:07:45
URL: http://madeleines.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0