Jag är bra som jag är :)

Jag älskar mitt liv, Vårat barn har de hur bra som helst, vi har precis gjort om här i huset till det mycket bättre (bild), Jag har min man vid min sida varenda dag. Livet är underbart.
Jag har slutat bry mig om vad folk tycker & tänker, så länge jag är nöjd & jag & min lilla familj har det bra, så kan resten av världen gå under utan att jag märker det!
Jag förlorar inte min ungdom, tvärtom, jag tar vara på varenda minut. Alla har vi olika mål i livet, & jag har redan uppnått mitt! En fin, normal familj.
Jag saknar verkligen när det var fint väder & jag & Oliver promenerade mycket till "byn" med våra bästa kompisar.
Handlade, va på BVC, Gjorde alla möjliga ärenden,
Så trolla bort snön nu så va kan ute & promenera den sträckan igen! :D
-
Jag och Linus har bestämt vad vi ska ge varandra i julklapp, det blir en ny säng :)
Fint!
-
Nu ska jag äta lite lunch innan min son vaknar.
-
Rätt gammal bild, Men gud vad jag älskar den! <3


Kommentarer
Anja - 17 & mamma!

SV: Hihi tack. :)

2010-12-17 @ 15:47:57
URL: http://anjahakanson.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0