god morgon?

Veckorna Linus jobbar tidigt, har vi verkligen morgonrutiner, helt sjukt!
trodde aldrig vi skulle bli så "svensson, svensson"
-
klockorna ringer,
först turas vi om att gå på toa, nödigast går först :)
sen går jag & gör en flaska till plutt, när jag har gjort de,
brer jag lite mackor som Linus ska ha på frukosten, medan han går med hunden ,
sen matar jag Oliver, om han har vaknat, annars vaknar han precis när Linus kört, & äter ju såklart då istället.
Sen är det att gullegullande; '
Några kyssar, vi önskar varandra en trevlig dag, och sen det klassiska
- kör försiktigt älskling!
& det underbart klassiska svaret på de
- Jaaaaaaa, (tjöta?)
-
Sen när han har kört, får Oliver somna om i min famn i vår säng, Det är verkligen min & Olivers mystid, antingen somnar vi direkt igen, eller så myser vi & tittar på någon film, eller slö-morgon-leker lite med den leksak som ligger först till hands! skrattar & sjunger nån barnvisa, ( tur ingen hör mig när jag kraxxar fram dessa eviga barnvisor :) )
-
Nu har Linus kört till jobb. & Oliver har slumrat lite på min arm, så nu ska jag passa på att mysa med min bebis,
Tänk snart är han väl så stor så han inte vill det längre, BÄST ATT TA VARA PÅ BEBISTIDEN, ordentligt!
nyvaket mys för nån vecka sedan, Nu har jag ju ungefär hälften så låmgt hår ju :)
(fast det är uppsatt på bilden ;P )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0