Fem hela månader! :)

Idag den 8 December, blev min söta son 5 hela månader, Vart har tiden tagit vägen?
känns som igår jag väckte Linus som en galning med ett positivt graviditetstest i näven,
eller som de var igår vi åkte in till BB med värkar,
eller som igår vi såg han första gången.
Jag kan knappt förstå hur bra jag har det,
en liten pojke som växer
& redan?! börjat åla sig fram över golvet,
& börjar förflytta sig bra med sin gåstol
en man som är helt underbar,
och alla dessa vänner!
Mitt liv kunde inte varit bättre just nu, Jag är lycklig!
Bekymrad?? <3
stora killen!
& MYSA MED MAMMA ÄR SÅKLART BÄST,
Ja, fast man är en liten pappagris!


Kommentarer
Lotta

Vilken goding du har! =)

Trevlig dag!

2010-12-09 @ 09:31:05
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Denise - mamma till Kevin

Vilken fantastiskt söt liten kille. Världens charmtroll :)



Min son fyller fem i februari nu, och precis som dig så undrar jag varf-n tiden har tagit vägen. Det är helt sjukt hur fort det går när man fått barn. :(



Det känns som man missar allt, fast man finns tillgänglig för dom 24/7

2010-12-16 @ 11:32:08
URL: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0