25 Augusti 2010

Idag har jag röjjt ganska mycket här hemma när Oliver sovit, det har blivit tvättat, diskat, dammsugit o renbäddat.
Sorterar även Olivers kläder, det helt fantastiskt att det finns kläder som börjar bli för små nu. Det går på rätt håll iallafall. Lite tradera auktioner har kommit upp idag, och det blir nog några fler imorgon, har nämligen äntligen sorterat lite bland mina kläder.
Sandra och Davey var här en sväng idag med, Davey är så snäll till sin nya kompis "ovivor" :) hehe
På lördag blir det shopping med Sandra i Trelleborg, ska bli så kul. Sen blir det förhoppningsvis lite kräftor och cider på kvällen. Mycket lycklig att Oliver både ammar och tar flaska, hur som helst så får han ju bara bröstmjölk. Så även jag kan njuta av en cider ibland.
Hoppas på bättre väder imorgon så man kan gå en promenad med vagnen, vill inte ta ut Oliver i denna blåsten. Vill absolut inte ha en sjuk bebis.
Så fort lillen somnar ska jag också gå och lägga mig, börjar faktiskt bli lite trött nu.
Natti natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0