22 september 09

God morgon! har gjort mig iordning, druckit te, varit ute med hunden & bäddat sängen, det enda som är kvar just nu är att packa ner de böcker jag ska ha med mig, bre en macka & starta en tvättmaskin.
När jag kommer hem igen, ska jag göra en ansiktsmask, och slå mig ner framför en film. Fick låna en massa filmer av sandra igår, och tack sandra för jag får åka med dig till skurup på mornarna, det är guld värt!
Längtar tills den nya kameran, Kanske detta händer på fredag :) Men man ska inte hoppas för mycket, För hela tiden krånglar allt för mig, den senaste månaden har varit en riktig krångelmånad.
i söndag var vi iallafall hos sandra och robin, Umgicks och åt pizza, Mycket trevligt! och i Lördags var det lite tjejmiddag, och sen lite fest med pågarna, som hade haft sin lilla herrmiddag! :)
Nästa vecka börjar praktiken, Ska bli skojj,
Och jag har fått en liten kusin :D en liten pojke!
Nu ska jag göra det sista innan Sandra hämtar mig.
Kram på er och ha en bra dag!


Kommentarer
josefina ersing

Men shit vad du hinner med mycket på morgnarna :O!! Jag ska va glad om jag hittar 2 strumpor som e likadana hehe. Hoppas du får en bra dag!!

Kram från moster

2009-09-22 @ 07:26:48
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0