14 September 09

Hejsan, har inte bloggat på länge nu, Har varken haft tid lust eller ork.
Livet funkar riktigt bra nu, Men jag funkar inte bra. Tror jag inte klarar av mörkret så bra,
Överreagerar för allt, inget känns som de ska, Och jag pallar typ ingenting,
Bara att diska är världens undergång för mig känns det som.

Saknar min mamma gör jag otroligt mycket med, Önskar egentligen vi bodde närmre varandra, Så hon hade kunnat komma och dricka kaffe och snacka skit, och diska åt mig :) haha.

Sen måste jag börja planera bröllopet på allvar nu, eller vi kanske, Men det känns som jag är mer intresserad av att planera än vad linus är. Jag är så lycklig med han. Visst, vi har haft riktiga duster. Men han är mitt livs kärlek, och vi lyckas alltid lösa våra världsproblem,

Helgen har varit tuff, Den där spriten är något jag kommer ta lite avstånd från ett tag. Men tack alla för en riktigt rolig helg :)

Nu ska jag krypa ner i soffan med min sambo och kolla på my name is earl, och imorgon är det andra avenyn, Som jag har saknat det programmet.

Sov gott alla!


Kommentarer
mamman

JAG SAKNAR DIG MED !!!! sitter här å gråter en skvätt nu.. men är du lycklig min lilla hjärta så är jag det med, och även fast vi bor långt ifrån varandra är du alltid hos dig i mitt hjärta, jag ÄLSKAR dig min stora lilla unika tös... pöss fr mamman

2009-10-05 @ 08:48:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0