19 maj 09

Jag är helt slut i hela mig, Trött och känner mig febrig. Så tänker ta det lugnt resten av dagen så jag kan jobba ons tors fre.
Nu är jag väldigt hungrig, vilket inte är det roligaste :(
Pissetråkig dag med, sitta helt ensam i skolan, har ioförsig fått gjort lite. Men jag trivs inte ensam faktiskt.
Så nu tänker jag sjuka mig sista lektionen, och sätta mig på ett tåg och sova  en stund. Fast jag måste ju jobba med, så jag får sova en annan vecka känns de som.
Jag mår inte alls bra idag. känner mig alldeles febrig, ni vet de här ont i hela kroppen, ögonen hänger inte riktigt med, och man är helt seg i kroppen. Ush för det.
Nu ska jag packa ihop. Kommer nog inte blogga på ett tag, för jag har inget internet i skåne.
Ha det underbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0