18 maj 09

sitter än en gång på tåget mot halmstad. trist.
Det är väldigt tråkigt att jag inte hunnit träffa mikka heller denna  helgen.
Har jobbat hela helgen. i söndagseftermiddag hade jag och linus lite tid tillsammans första gången på hela helgen, iallafall då vi inte va tvugna att sova. bara sover-jobbar-sover-jobbar, känns det som. Har iallafall fått jobb på munkahill. vilket är jätte bra, för jag har en tid att gå till jobb och en tid att komma hem. annat är det på städfirman, där man varken vet in eller ut. kändes så igår iallafall. va helt förvirrad. Mindre roligt. Men det gick bra iallafall :D I fredags tog jag hål i öronen. gör faktiskt ondare efteråt. Meeen nu är det gjort iallafall :) laddar upp bild sen.
jag är så otroligt trött nu, vill bara sova, men har bara 20 min kvar till Halmstad, så jag vågar inte somna :P
bättre att somna när jag kommer hem en timme. Sen i eftermiddag ska jag jobba igen! ska fota samma fluglampa en gång till, och i miljö, dock inte kostall, utan i ett häststall, i skummeslöv.
På onsdag åker jag ner till skåne igen. Ska fira Denice lite, hon fyller år :) grattis i förskott.

sen torsdag - jobba + husvisning + fira linus kusin som fyller 40!
fredag - jobba + åka till halmstad.

Nepp, nu ska jag börja packa ihop alla mina saker, känns som jag spridit ut mig över hela tåget!


Avslutar med en vattenbild, som är vid början av virsehatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0