13 maj 09

Trött är jag idag. Jag va i skolan imorse, sen hade vi ingen gympa i eftermiddags, så jag va hemma kvart i ett. Somna som en stock direkt! vaknade vid fyra tiden iallafall. Förhoppningsvis så kommer Linus hit imorgon och sen kör ner på fredag morgon, Annars måste jag åka till skåne imorgonkväll, för jag ska till det nya gymnasiet och få papper påskrivna och ett litet möte med SYOn. har inte uppdaterat mycket på senaste, men ska bli bättre på det, i en månad iallafall, sen har jag inget internet :) tufft va? Kommer blir cptråkigt. Så då hoppas jag alla smsar som galningar! ;)
Men sen ska jag jobba mycket i sommar med, Har 3 jobb nu, ska förmodligen skippa teleboksaken. för de är så kasst betalt. plus att jag inte kommer ha någon tid alls. Visst jobba är bra och pengarna behövs, men jag ska ju inte jobba 24/7 för den sakens skull.
iallafall igår va det exakt 1 månad kvar tills jag flyttar. gud ni anar inte vad jag längtar.
Är hur trött som helst på allt just nu, Vill bara ha en omstart och bo med min nya lilla familj.
Linus föräldrar har iallafall fått kattungar, och älskling ville ha hem en, jag är bara orolig den blir överkörd eller något. eftersom vi bor så nära en väg.
idag hade vi inlämmning på ett projekt, här kommer några av de bilderna iallafall.












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0