8 Mars 09

Inte bloggat på ett tag nu. har varken orkat eller haft tid. I fredag var vi hos henke & drack lite. Sen bar det av till ystad. Trodde inte det skulle vara trevligt, bara vara krångel, men trevligt var det ju. :)
 Man lär sig ockå vilka men ska lita på och när allt sätt på prov, så ser man vilka som inte klarar trycket. lite synd tycker jag. För den man trodde var som starkast, visar sig vara den som är svagast och tvärtom.
Lördag. var en helt okej bakis-dag, vi åt frukost hemma hos svärföräldrarna, sen åkte jag och svärmor till skurup och handlade, linus och svärfar höll på att fixa med ved & sånt. Sen släppte hon av mig hemma, där jag städade och gjorde fint. fixade blommorna, tvätta lite.. Sen somnade jag. sen väckte linus mig, så lagade vi mat tillsammans. kyckling och potatis :)
idag blir det nog att städa lite, ta det lungt. skulle fixat med ved idag med, men bara om det slutar regna. Annars sitter jag inne med en varm kopp te och pluggar lite.


Kommentarer
Anonym

svärmor, svärfar? snälla nån, är du medveten om att det är först när man är gift som man använder de begreppen? :O:O:O

2009-03-11 @ 21:34:52
Anonym

är ni gifta?

2009-03-11 @ 21:40:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0