31 mars 09

Min helg har varit bra :)
Träffat trevligt folk, och varit ute ganska mycket. I fredags blev det en lugn kväll för mig och linus.
kändes som det behövdes en lugn mysfredag för en gångs skull.
Lördagen åkte vi in till ystad för att köpa skor, jag köpte ett par nya, som jag tycker är väldigt fina, Linus köpte också fina skor, sen köpte han en skjorta med, men den hade han fått plats i tre gånger om, så vi åkte in och lämnade tillbaks den idag. Efter det åkte vi  till dannero med lennart och silvana, danny och denice tittade in en stund med.
Förutom en otrevlig danne stråhed så var kvällen väldigt trevlig. mycket dans! I eftermiddag ska jag träffa erika en stund, ska bli trevligt, har saknat henne mycket! Sen åker jag till skåne på torsdag igen, eftersom vi inte har någon lärare på fredag. :) Tycker om när man får jobba hemifrån istället.

72 dagar kvar.

Sen blir jag så irriterad på hur alla kan snacka, Visst alla skvallrar ibland, det tillhör våran natur. Men då talar man ju också sanning. Jag menar, vem ska man kunna säga saker till och lita på, när man hela tiden får höra vad man sagt genom omvägar, och det är helt förvrängt, inte ett dugg likt sanningen eller vad man själv har sagt.

over and out!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0