31 mars 09 nr 2

Fick reda på att wallander "läckan" Ska innehålla en bilkrock som ska spelas in vecka 15, några meter från mitt och linus hus :D Häftigt!

Idag har jag och linus varit förlovade i tre månader. :)

Nu ska jag försöka röjja lite grann på mitt rum, eventuellt börja packa det som jag inte använder så ofta, sortera och sånna saker :P
Träffade Josse i stan idag, mycket trevligt, saknar dig jättemycket! synd att vi inte går i samma klass och sånt. Har ju alltid massor att prata om!
Sen träffade jag erika en stund, hon hade beslutsångest över vilka skor hon skulle köpa :P
hoppas hon tog dem vita, dem var fina och passade henne utmärkt!
När jag kom hem va jag ute med syskonen lite grann, sen gick vi in och drack varm mjölk,
glömt min kamera i skåne klart! likaså den goda mackan jag bredde imorse som jag skulle ha på tåget.

Uppdaterar nog mer ikväll, är på lite blogghumör idag!

Mia




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0