26 mars 09 ont i magen..

har inte bloggat på länge, har inte haft tid och datorn har varit sönder.
har jätteont i magen idag, inte alls bra. ska hem till min moster så hon kan bädda om mig i soffan med mina små älsklingskusiner så kan jag ligga där och plugga. eftersom vi inte har lärare idag för de är på någon föreläsing, så känns det inte så hemskt illa att jag pluggar hemmifrån.

Att göra i eftermiddag..
* jobba klart mitt projekt i medieproduktionen
* gör de bokstäverna med bladen, väldigt snyggt, laddar upp när det är klart..
* och göra klart kappahl reklam bladet, kan fota kusinerna till de för att göra det mer personligt.

Kram på er / mia


Kommentarer
Thilda

men vi har lärare nu på eftermiddagen hehe. men inte nästa vecka. Krya på dig gumman min <33

2009-03-26 @ 13:04:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0